Bestilling
Varerne kan alene bestilles på webshoppen. Hvis en vare er midlertidig udsolgt fremgår det af webshoppen. Ligeledes fremgår det såfremt der kun findes begrænset lagerbeholdning af en vare.
Måtte du have spørgsmål i forbindelse med brugen af shoppen er du altid velkommen til at kontakte kundeservice på mail@aida.dk
Alle priser på webshoppen er inkl. moms.
Vi har desværre IKKE mulighed for at levere udenfor Danmark i øjeblikket.
Sådan handler du
Et køb på vores webshop består af følgende dele:
1. Læg varer i indkøbskurven og gå til kassen
2. Indtast dine personlige oplysninger, bekræft at du accepterer handels- og leveringsbetingelserne og gå til betaling.
3. Betaling foregår hos ekstern betalingsudbyder (DIBS).
4. Du modtager umiddelbart efter udført betaling en ordrebekræftelse på mail, der gælder som kvittering.
Se eventuelt også ”Lidt mere information”
Betaling
Du kan betale med:
• Dankort
• eDankort
• Visa
• Visa Electron
• Mastercard/Eurocard
• Mobilepay
• Maestro
Vi tager ikke betalingsgebyr, uanset hvilken af nævnte betalingsformer, du måtte vælge.
Beløbet hæves først på din konto, når varerne afsendes og der kan aldrig trækkes et større beløb end det du har godkendt i forbindelse med dit køb på webshoppen.
Personlige oplysninger / persondatapolitik
For at købe på webshoppen har vi behov for disse oplysninger:
• Navn
• Adresse
• Telefonnummer
• E-mail adresse
Vi registrer dine personoplysninger med henblik på at kunne levere de bestilte varer til dig. Personoplysningerne registreres hos aida a/s og de opbevares i op til fem år, hvorefter de slettes.
Når der indsamles personoplysninger via webshoppen, sker det altid først efter at du har afgivet dit samtykke hertil. Herved har du information om hvilke oplysninger vi registrerer og med hvilket formål.
Vores direktøren er dataansvarlig. Han har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Vi opbevarer og transmitterer ikke almindelige kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet på webshoppen videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger overhovedet.
Som registreret hos aida a/s har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til aida a/s på mail@aida.dk
Sikkerhed omkring kortoplysninger
I betalingsforløbet får du en oversigt over, hvilke varer du har lagt i kurven samt det samlede beløb til betaling. Når du vælger at gå til kassen, bliver du ført til et betalingsmodul hvor følgende skal indtastes:
• Kortnummer
• Udløbsmåned
• Udløbsår
• Kontrolcifre
aida a/s har intet med selve betalingsdelen af købet at gøre og vi kan derfor på ingen måder se eller få kendskab til dine kreditkortoplysninger.
Betalingsdelen varetages af DIBS der er professionel udbyder af betalingsløsninger. Håndteringen af selve betalingen sker på systemer og forbindelser med et meget højt sikkerhedsniveau.
Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret når du handler på vores webshop. Perioden på 14 dage starter fra den dag du modtager pakken. Fortrydelsesretten er kun gældende under forudsætning af at varerne returneres i væsentlig samme stand, hvilket vil sige at varen incl. gaveæske skal være ubenyttet, uskadt og intakt.
Tilbagebetaling
Måtte du fortryde dit køb og vi har modtaget varerne retur i acceptabel stand tilbagebetaler vi det fulde beløb du har betalt for varerne, mens eventuel betaling for levering ikke returneres.
Beløbet bliver overført til den konto du benyttede ved købet.
Vi skal bruge op til 2 hverdage til at håndtere og registrere varerne og til at bestille en tilbageførsel af din betaling. Der kan afhængig af din bank gå yderligere et par dage inden beløbet figurerer på din konto.
Reklamation
Vi gør en stor indsats i forbindelse med samling og pakning af dit køb i vores webshop. Det gør vi blandt andet ved omhyggeligt at kontrollere antallet og kvaliteten af varerne og ved at emballere forsendelsen omhyggeligt. Skulle du på trods af dette modtage en vare du ønsker at reklamere over eller konstaterer du at der mangler varer i din forsendelse beder vi dig kontakte vores kundeservice.
Du har ved handel på vores webshop samme reklamationsret som ved traditionel handel, nemlig 24 måneder. Men for at din reklamation kan godkendes må du reklamere i rimelig tidsmæssig sammenhæng med at du konstaterer fejlen eller manglen ved varen. Reklamation over manglende varer skal derfor ske umiddelbart efter din modtagelse af forsendelsen.
Cookies
På webshoppen anvendes cookies med det formål, at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Se evt her for yderligere indformation.
Logstatistik
Vi bruger en logstatistik på webshoppen hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv. Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere webshoppen.
Er købet fortrudt, hvis ordren ikke afhentes?
Hvis du ikke afhenter din pakke tidsnok vil den automatisk gå retur til os. Du vil herefter automatisk blive kontaktet af os. Er ordren ikke afhentet ved en fejl, dækker du selv de omkostninger der vil være ved at fremsende pakken på ny, ligesom du som kunde også skal dække den returomkostning du har haft, da varen blev sendt retur til os.
Menu